Training

Het Goede Gesprek

Hoe worden we beter in ons werk en halen we meer uit onszelf? Is dat echt het jaarlijkse beoordelingsgesprek?

Waar vroeger een baan een baan was, is werk tegenwoordig veel meer een middel geworden waarin we ons kunnen verwezenlijken, het is een verlengstuk van onszelf geworden. We willen werk doen dat bij ons past, waar we onze kwaliteiten in kwijt kunnen en waar we kunnen groeien en ontwikkelen. Met collega’s met hopelijk eenzelfde energie en passie.

In een organisatie praten medewerkers daarom met hun collega’s, met hun leidinggevende en/of de afdeling HR over zaken die te maken hebben met hun ontwikkeling. Waar ben je goed in? Waar krijg je energie van? Waar zou je je verder in willen ontwikkelen? Hoe is de samenwerking met je collega’s? Hoe staat het met de werkdruk?

Maar wat als deze gesprekken eigenlijk niet of nauwelijks worden gevoerd? Of wellicht kan er (veel) meer uit deze gesprekken worden gehaald.

Vandaar dat het HappinessBureau de training ‘Het Goede Gesprek’ heeft ontwikkeld.

Wat kan er bij de training aan de orde komen?

Natuurlijk kijken we allereerst wat nu eigenlijk een goed gesprek is. Het uitgangspunt is dat de medewerker daarbij centraal staat. We besteden daarnaast aandacht aan thema’s als:

  • persoonlijk eigenaarschap;
  • talenten & ontwikkeling;
  • feedback geven en ontvangen.

Voor leidinggevenden kunnen we aanvullend kijken naar waarderende gesprekken voeren en coachend leidinggeven en oefenen we uiteraard met het voeren van het gesprek zelf.

 

 Er zijn tal van aanvullende opties mogelijk als:

  • Job craften
  • Zicht op je talenten
  • Waardering en complimenten geven
  • Individuele coaching
  • Meting van de voortgang en het succes van de training

Heb je belangstelling voor deze training? Vul dan onderstaand formulier in en we nemen snel contact met je op.

=