boeken

Employee Experience

Heleen Mes en Gea Peper nemen je in dit boek mee langs de vijf factoren die de beste employee experience creëren, afgekort HEART: Happy cultuur, Energiegevende werkplekken, Agile leiderschap en organiseren, Redesign de employee journey en Technologie die voor je werkt.

Dit boek is het eerste Nederlandse boek over employee experience en belicht het gehele proces: van het eerste contact met een (potentiële) medewerker tot zijn vertrek, en zelfs daarna, zodat voormalige medewerkers ambassadeurs voor je organisatie zijn. Het boek geeft concrete handvatten om zelf aan de slag te gaan met het creëren van de beste employee experience. Het bevat daarnaast inspirerende praktijk casussen van o.a. ABN Amro, VGZ, Tony’s Chocolonely, Hutten en Kinki Kappers.

Je kunt het boek bestellen door op de afbeelding te klikken.

Werken aan Werkgeluk

Dit boek is een afgeleide van Employee Experience (Happy People Better Business) dat Heleen Mes en Gea Peper eerder schreven.

Ze laten je zien wat de vijf factoren zijn die de beste employee experience creëren, afgekort: HEART: Happy cultuur, Energiegevende werkplekken, Agile leiderschap en organiseren, Reis van de medewerker en Technologie die voor je werkt.
Lees het boek, doe je voordeel met de diverse praktijkcasussen en ga aan de slag met de inspirerende werkgelukboosters.

Je kunt het boek bestellen door op de afbeelding te klikken.